Reklamacje
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, wad w dostarczonym towarze lub braków w zamówionym towarze, konieczne jest spisanie z dostawcą formularza reklamacyjnego szkody według wzoru zamieszczonego poniżej, oraz podpisanie go przez obie strony, w chwili dostarczenia towaru. Zalecamy przy odbiorze towaru w obecności dostawcy sprawdzić ilość dostarczonych produktów, oraz ich stan. Podpisanie faktury równoznaczne jest z akceptacją doręczenia w pełni wartościowego towaru.
Reklamacje dotyczące, jakości dostarczonego towaru, powinny być złożone niezwłocznie, jednak nie później niż do 24 godz. od stwierdzenia złej jakości. Zgłaszać należy drogą mailową na adres staropolanka@abmmarket.pl, a towar natychmiast wycofać z handlu i pozostawić celem przeprowadzenia badania w laboratorium. Reakcja z naszej strony będzie natychmiastowa.
Protokół reklamacji powinien zawierać:
- Nazwę reklamowanego towaru
- Ilość podaną w sztukach, zgrzewkach, lub skrzynkach
- Dokładny opis uszkodzonego, wadliwego, lub brakującego towaru
Protokół szkody jest po to byśmy mogli realnie ocenić zasadność Państwa późniejszej reklamacji. Osoba dostarczająca towar wie, że na Państwa prośbę ma obowiązek wypełnić protokół szkody.
Następnie proszę się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo, byśmy mogli rozpatrzeć reklamację.
Zwroty
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do dziesięciu dni od daty otrzymania produktu.
W tym celu proszę się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo. Przyślemy wzór oświadczenia, które trzeba wypełnić i odesłać wraz z towarem. Ważne, by zwracane produkty były nieotwierane.
Pieniądze za zwrócony produkt (kwota równa sumie ceny towaru) przelewamy na konto bankowe na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu. Koszty zwrotu towaru do magazynu ABM Market w Polanicy-Zdroju ponosi Kupujący.
Wzór formularza reklamacyjnego
Data:____________
_______________________
(nazwa firmy)
_______________________
(adres)
_______________________
(tel. kontaktowy)
Formularz reklamacji
Data zakupu:
Nr faktury:
Nazwa towaru:
Ilość:
Dokładny opis reklamacji:
__________________________ _____________________________
(pieczątka/podpis reklamującego) (pieczątka/podpis przyjmującego)